Ragga Med Raggni!


Fick just in en fråga till Ragga med Raggni och blev överlycklig!
Frågan sändes in av en anonym och lyder så här:


"kära Raggni!

Du verkar så otroligt förälskd i din man Torkel, och jag önskar att jag också skulle känna så för min man Bernard. Men det är så, att han är väldigt hårig, och ja, jag är inte så väldigt attraherad av honom mer. Så när jag såg att man kan fråga dig över ragningstips, tänkte jag försöka: hur skall jag bli attraherad av min gulle Bernard igen? Snälla hjälp, Raggni! (så söt blogg du har, du e min idol!)
"


Förståss kan Raggni hjälpa dig men måste först säga att jag blev oerhört rörd av att läsa din fråga. Att du tycker min blogg är sött *raggni snyftar högt*
Men nu till frågan:
Du kan börja med att fundera på varför du inte attraheras av hår, är det ett hemskt minne från det förflutna som har med en mamut att göra? Om det är det, så är det bara att gå vidare och inse att det inte har något med din man att göra...
Om det inte är det, är det lite krångligare. Då kan man göra något så nymodigt som vaxning eller så kan du låssas att han är en hårig buffel och de är ju söta!


Hoppas mina tips hjälper dig!

Om nån annan har en fråga är det bara att fråga!




Kommentarer
Postat av: Josefine

Checka in mina nya smaskiga inlägg :D

Allt från modellbilder, bebiskläder, kläder för honom&henne, musik, filmer, och mycket mer :D

2010-10-05 @ 19:00:31
URL: http://josefinesymaskiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så jätte mycket Raggni att du svarade, och så fort!

Nu när du säger det så kan jag komma ihåg något som hände i min ungdom. Du vet säkert hur det var att vara ung, när man var så osäker på allt och så! Och så hände det så att min närmaste väninna hade en alldeles hemsk hund! Och som du säkert kan gissa, Raggni, så var den hårig! Och vilket monster! Det var en hann hund, och jag vågar inte ens skriva vad den gjorde... varje gång jag kom på besök! Tror dua tt min avsky för hår har fötts från det här? Den där HUNDEN?

Snälla Raggni, hjälp mig! Jag vill ju inte lämna min man!

2010-10-05 @ 20:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0