Fakta om mig!

Hur bor du: På landet med Torkel<3 (http://torkelscorner.blogg.se)

Brukar du komma i tid: ja, rätt ska vara rätt!

Hur lång är du: jag är mer kort med formerna på rätta ställerna

Kan du laga mat: Förstås, min stekta ko-tunga slår aldrig fel.

Har du någon fobi: vatten

Hade du en bra kväll igår:
jaa de var riktigt mysigt!

Vilket är ditt senaste inköp: en ny brödrost

Din favoritdryck på morgonen: svart nybryggt kaffe

Var fick du dina senaste pengar ifrån: arv

Har du sovit i din egen säng inatt: var sku jag anors sova?

Vad hade du sönder senast: en kaffekopp

Vem snackade du med senast: Märta, på telefonen

Alkoholhaltig favoritdricka: glögg

När gjorde du senast något riktigt dumt: när jag döda karlsson (rip höna lilla)

Saknar du någon just nu: Torkel

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Att jag har så få vänner på facebooken!

Intressen: mys med torkel, blogga, o mata hönsen

Senaste person du ringde: Bärta (Märtas tvilling) och skvallra lite.

Bärta och Märta (eller tvärtom)

Vad drack du senast: lite pilsner (berätta inte för torkel (
http://torkelscorner.blogg.se)!)

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:
morgon-, förmiddags-, mitt på dagen-,eftermiddags- och kvällskaffe

Använder du hudkräm: bara nattkräm

Attraheras du av män med skägg: ooja!

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: bättre va det förr måst jag säga!

Vilken låt lyssnade du senast på: Dagny (raggni!)


Vad tycker du är äckligt: Märtas kollåda (förlåt men uush)

Har du pengar på mobilen: nej?

Vilken svordom använder du mest? hyjäda mig

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? vara med på dem såklart!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En ny tupp, vår börjar vara lite gammal!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Haha, fick höra en av Bärta (som jag sen berätta till Märta)

När var senast någon stötte på dig? igår av en ung herreman (på facebook riktigt, ni kan hitta mig där: raggni snork)

Vad åt du till middag senast? Resterna av karlsson (rip Höna)

Äger du några popband t-shirts? ja, en av Vikingarna

När flög du senast? jag har aldrig flygit, fågeln flyger människan ska hållas på marken. Men förra månaden var jag på en trevlig kryssning! 


Har du gråtit offentligt? Ja, men det var länge sen..

När sov du senast på golvet? Jag har ju en säng?

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 4h varje dygn

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Djuren tar mesta delen av min tid (inklusive min älskade torkel)

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? det finns plastkirurgi

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? nej, hyjäda mig heller!


Tycker du om att krama folk? jajamännsan men mest på Torkel!


Kommentarer
Postat av: zandra

Nu känner jag dig lite bättre ;)

2010-10-04 @ 13:31:58
URL: http://www.zandra.org
Postat av: Isabella ♥

haha :P du verkar vara en trevlig människa ;)

2010-10-04 @ 14:53:18
URL: http://isabellahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0